Hadházy Ákos véleménye alapján Szabó Zsófi egy feltűnő, prémium árkategóriás napszemüvegben, míg Curtis egy elegáns Gucci pulóverben tűnt fel a Békemeneten, ezzel is hangsúlyozva a luxus életstílusukat.


A független országgyűlési képviselő szerint egyik darab sem illett az alkalomhoz.

Az október 23-i Békemenet során számos kormányközeli híresség tűnt fel, köztük Szabó Zsófi is, aki egy igencsak emlékezetes felsőt viselt. Ez a ruhadarab a fiatal Orbán Viktor képét ábrázolja, és már akkor is rajta volt, amikor bejelentette, hogy részt kíván venni az eseményen. Hadházy Ákos pedig egy friss posztjában a színésznő és műsorvezető szettjének másik részletére irányította a figyelmet, ezzel újabb színt csempészve a rendezvény utáni diskurzusba.

A hírek szerint a napszemüveg, amelyet Szabó Zsófi viselt, valóban nem hétköznapi darab, hiszen az eBay-en például 2000 dolláros áron, ami körülbelül 670 ezer forintnak felel meg, kínálják. Ráadásul a Grailed oldalán akadt olyan hirdetés is, ahol már csak 1000 dollárért, azaz 335 ezer forintért lehet hozzájutni a Chrome Hearts Diamond Dog napszemüveghez. Azonban a független országgyűlési képviselő véleménye szerint nem maga a napszemüveg a problémás, hanem az a helyzet, ahol Szabó Zsófi éppen viselte azt.

Hadházy Ákos véleménye szerint Curtis tegnapi megjelenése, amelyben egy feltűnően drága kapucnis felsőben pózolt Menczer Tamással, nem éppen szerény. A fotók tanúsága szerint a rapper, aki idén a kormányzati drogprevenció új arca lett, egy Gucci darabot viselt az ünnepi eseményen, amelynek ára egy bizonyos weboldalon 3304 dollár, ami több mint 1,1 millió forintnak felel meg. Érdemes megjegyezni, hogy egy gyors online kutatás során könnyedén találhatunk ennél jóval kedvezőbb ajánlatokat is, ha valaki szeretne spórolni.

Mint ahogy nemrégiben említettük, alig néhány nappal azelőtt, hogy a Google és a Meta bejelentették a politikai hirdetések kitiltását, a magyar influenszerek váratlanul nekiláttak olyan tartalmak előállításának, amelyek szervesen illeszkednek a kormány narratívájába. Eddig elkerülték a politikai témákat, de most egy új irányt vettek. Szeptember végén nemcsak az influenszerek aktivitása nőtt meg, hanem az Orbán-rezsim reklámköltései is jelentős emelkedést mutattak, hiszen a kormány még az utolsó pillanatokban is nagy erőkkel igyekezett kihasználni a politikai hirdetések lehetőségét.

Related posts