Valóban, titokban kabriót tervez a Suzuki?

Három neves japán autómárka, a Suzuki, a Toyota és a Daihatsu összefogott, hogy közösen kifejlesszenek egy izgalmas kétüléses, belső égésű motorral hajtott kabriót. A legfrissebb sajtóértesülések szerint ez az új modell, amely a tervek szerint 2027-re érkezik, a Suzuki kínálatában ismét feltűnhet a Capuccino név alatt. Érdemes megjegyezni, hogy a Suzuki már korábban is kínált hasonló típust, a Capuccino-t, amely 1991 és 1998 között csak Japánban volt elérhető, és a kei car kategóriába tartozott. A japán Response információi szerint az új kabrió méretei jelentősen megnőnek az elődmodellhez képest, a hossza körülbelül 3,90 méter, míg a tengelytávja 2,41 méter körüli értékkel bír. Ez a méret közel áll a Daihatsu által bemutatott Vision Copen Concepthez, amely 3,83 méter hosszú és szintén 2,41 méteres tengelytávval rendelkezik. Az új modell motorja valószínűleg a Toyotától származik majd, és egy 1,3 literes, turbós, háromhengeres benzinmotorral lesz felszerelve, amely teljesítménye 120 és 150 lóerő között mozoghat. Alternatívaként egy 1,6 literes, négyhengeres szívómotor is a kínálat része lehet, de erről még nincsenek részletes információk. A Suzuki hivatalosan még nem erősítette meg a projektet, így a kabrió kinézetéről is nehéz biztosat mondani. Azonban a Carscoops értesülései szerint a Capuccino a Swift modellhez hasonló frontrészt kaphat, míg a tető kialakítása, hogy kemény vagy vászontetővel érkezik-e, még mindig kérdéses. Az új kabrió érkezése izgalmas perspektívákat nyit meg a Suzuki rajongói számára, akik már várják a nyitott tetős élményt!