Egy személyvonat órákra megakadt a gyönyörű Bükk hegységben, és a Mávinform még csak nem is tett említést az esetről.

Szilvásvárad környékén a vonat órák hosszú során vesztegelt a nyílt pályán, miközben az utasok türelmesen vártak. A hivatalos forrásokból egy árva szó sem érkezett a helyzetről. Mi lehet ez az új, hónapok óta tartó gyakorlat, hogy még csak tájékoztatást sem kapunk?
A különös esetről Szőke Áron már a hétvégén beszámolt, noha a csatolt felvételen a vonat még a lerobbanás előtt, az állomáson látható.
Áront a műszaki hiba mellett az is rendkívül frusztrálta, hogy a hivatalos tájékoztató oldal erről egyáltalán nem tett említést. "Már több mint KÉT órája állunk a Csörgő Szilvásvárad előtt, és a Mávinform hallgat, mintha mi sem történt volna."
Ma este 17 óra után a 156-os vonat, amely Bélapátfalva és Szilvásvárad között haladt, megadta magát a nyílt pályán. Azóta már eltelt közel két és fél óra, és a sötétben a vonat körüli csend csak fokozza a feszültséget. A segélygép már úton van, valószínűleg Egerből indult el, és dupla Csörgő vonat segítségével fogják a szerelvényt visszavinni Egerbe. Ezt követően egy körüljárás után Füzesabony felé veszik az irányt, mivel a Szalajka sebesvonat közlekedése is le lett mondva, ami eredetileg a Keleti pályaudvarig tartott volna.
Úgy tűnik, ez a hétvége nem alakult a tervezett módon, és szeretném kifejezni a támogatásomat mindenkinek, aki érintett az eseményekben. Különösen azoknak, akik a Nemzeti Vágtáról igyekeztek volna haza, de sajnos nem kaptak friss információt a vonat helyzetéről. Ugyanez vonatkozik az utasokra és a személyzetre is, akik a szerelvényen várakoznak. A MÁV utasai ezúttal a Tokaj InterCity miatt is bosszankodhattak, amely rossz irányba indult, és emiatt egy órás késéssel kellett szembenézniük. Fontos azonban megjegyezni, hogy a MÁV munkatársain nem érdemes haragudni, hiszen a problémák gyökerei sokkal mélyebben rejlenek: az egész rendszer súlyosan alulfinanszírozott és recseg-ropog. Felmerül a kérdés, hogy miért nem értesülhetünk a műszaki hibákról és egyéb gondokról a Mávinform Facebook oldalán. Az utasoknak számos elméletük van arról, miért nem közölhetnek már hónapok óta negatív híreket.