Kreatív Online - Józsa Dorottya veszi át Székeli Dalmától a HRPWR irányítását.


Székeli Dalma 5 és fél évet töltött a PPH MEDIA kiadóban, ebből az elmúlt 2 és fél évben a HRPOWER szakmai és business unit vezetőjeként volt jelen.

Józsa Dorottya okleveles közgazdászként több mint egy évtizedes tapasztalattal érkezett a PPH MEDIA kidadóhoz, amely Magyarország legnagyobb B2B szaklap kiadó vállalata. Tanulmányait emberi erőforrások (BA) és Vezetés és szervezés (MSc) szakon végezte, majd szakmai pályafutása során egyedülálló módon ötvözte a HR, sales és marketing területek tudását, különösen az online marketing és employer branding terén. Karrierje során számos meghatározó szerepkörben bizonyított. A digitális marketing és márkamenedzsment mellett HR tanácsadásban, ügyfélkapcsolatok kezelésében, sales folyamatok optimalizálásában és szakmai rendezvények szervezésében is aktívan részt vett.

Számomra rendkívül izgalmas lehetőség, hogy a HRPWR csapatában ötvözhetem a HR, marketing és üzletfejlesztési tapasztalataimat. Olyan dinamikus üzletágban tevékenykedhetek, amely kulcsszerepet játszik az iparági tudásmegosztásban és az innováció előmozdításában. E kihívás nemcsak szakmai fejlődésemet szolgálja, hanem lehetőséget ad arra is, hogy hozzájáruljak egy modern, fejlődő közösség kialakításához.

Az új vezető megosztotta elképzeléseit és vízióját, amely a közgazdasági háttérre építve hangsúlyozza az emberi kapcsolatok és az üzleti stratégiák szoros összhangját. Meggyőződése, hogy ez a szinergia lehetőséget teremt arra, hogy valódi értéket hozzanak létre. A PPH MEDIA keretein belül a HRPWER területén új szakmai csúcsokat szeretne elérni, és különösen hálás Dalmának, aki kiemelkedő hozzájárulásával stabil alapokat rakott le. Ennek eredményeként egy eredményes területet vehet át, amelyre építve tovább tudja fejleszteni a jövőbeli terveit.

Székeli Dalma 5 és fél esztendőt töltött a PPH MEDIA kiadónál, ahol az utolsó 2 és fél évben a HRPOWER szakmai és üzleti egységének vezetőjeként tevékenykedett. E periódus alatt csapatával közösen teljesen megújították a márkát, átfogóan átalakították a stratégiai és tartalmi koncepciót, valamint szoros szakmai kapcsolatokat alakítottak ki a hazai piacon meghatározó szereplőkkel. Dalma legfontosabb célkitűzése az volt, hogy a HRPWR magas színvonalú online szaklapként és rendezvényhelyszínként tűnjön ki a piacon.

"Az itt töltött időszakban együtt fejlődtem a HRPWR-rel, és most itt az idő, hogy ezt tovább adjam egy olyan szakembernek, aki a felépített munkámat továbbviheti. Úgy érzem, Dóri személyében a csapat megtalálta ezt a vezetőt. Sok sikert kívánok nektek együtt!"

- hangsúlyozta a HRPWR leköszönő vezetője.

Related posts